niedziela, 12 marca 2017

Co za wieczór :)

wróciłam do domu po zajęciach
i przypomniało mi się, że w ten weekend
yest Yapa :)

niby wróciłam zmęczona
trochę bolała mnie głowa
ale tylko trochę

włączyłam Yapę na yt
i ból głowy minął
jak ręką odjął

dziś w koncercie gwiazd śpiewała Grzmiąca Półlitrówa

czas zawrócił
wykonał jakiegoś fikołka

dziś przez krótką chwilę znów miałam 20 lat
i śpiewałam na Yapie :)

ależ to były fajne czasy

cudnie było znów pobyć w tych klimatach

kankan niezmiennie sprawia
że mam gęsią skórkę

co tu dużo gadać...
fajne czasy

północ już dawno minęła

czas spać
rano zaczynamy o 8.15...
wykładem o bliskich związkach

Nocny koncert gwiazd Yapy tutaj, na kanale yt: (click)

A tu kilka pamiątkowych fotek z jubileuszowego koncertu Yapy sprzed dwóch lat <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz